" />



мʏ вℓσɢ ιƨ мʏ ƨтσяʏ...

Tuesday 27 September 2011

27/09/2011 (10.25 pm)

huhu .. tengok trase suda .. :( . .ta suke berperasaan camni . tp pe bley buat an ..time je lah .. hurm . .dye pown satu suke sangat marahkan aku bile ak gitaw aku,pie,jue n kadang2 k.ila kua mkn skli ngn armey . bukannye pegi merendek berdue. .armey tu pown ad tino lah , hurm . .ni lah maslahnye. . malas da nk melayan prasaan ni sangat2 tapi n buat cmne dye ttap orang yang ak sayang .. sikit banyak pown ttap memberi kesan kat hati aku nih . ngn aku nih bukannye slalu nk antar msj @ chat .. ye la time dye de exam xdenyer ak p beban kan lagi kepale dye tuh .. tapi de mse dye benti jugak stdy then lyan fb meta .. p tade pown ant cht kat ak . . sllu ak jer yg terhgeh2 antar chat ket dye. .xsmpai 5 kping eplly cht da ta layan,da kene mrah,da off9 . .huhuhu .. so pmpuan bodoh cm ak nih , juz pasrh je lah .. bt kje len bergelk ktwe tuk hlang kn duke . arrrrrrgghhh!!! tapi dye law ngn kwn,pempuan len bley je bt cring abis .. hah, xtrse mne la kan . . taw la makin ensem sknk .. da ta lme nk grad t da kje lagi la . . aku hanye mampu melihat n follow the flow . da ta larat nk bising2. .da ta larat nk terlampau skit hati .. cukop la hati ini terluke. . law la nmpak keadaan hati ni cmne ak pasti da terlalu banyak parut dpda yang kosng . .

No comments: